mBiuro to system przeznaczony dla klientów biura rachunkowego ICN Finanse. Głównym zadaniem aplikacji to usprawnienie komunikacji pomiędzy biurem rachunkowym oraz jego klientami.
Podstawowe funkcjonalności systemu:
- Przesyłanie dokumentów kosztowych i przychodowych w formie plików jpg, pdf, tif (skan, zdjęcie wykonane smartfonem, plik otrzymany w wiadomości e-mail).
- Automatyczny OCR przesłanych plików – zczytywanie oraz zapisywanie danych z faktury wymaganych do zarejestrowania jej w rejestrze VAT (takich jak dane sprzedawcy, nr faktury, data wystawienia, data sprzedaży, kwota netto, kwota do zapłaty, itd.)
- Kalendarz – terminarz zdarzeń wprowadzanych przez pracownika biura rachunkowego lub klienta:
- Terminy płatności zobowiązań podatkowych i ZUS.
- Terminy ustalonych spotkań pracownika biura z klientem.
- Dni wolne od pracy biura.
-
Przesyłanie powiadomień na smartfon klienta:
-
Informacje o wysokości zobowiązań podatkowych i ZUS w danym miesiąc.
-
Automatyczne przypomnienia o płatnościach zobowiązań podatkowych i ZUS w dniu płatności.
-
Automatyczne przypomnienie o konieczności dostarczenia dokumentów do biura (jeśli w systemie nie zaznaczono takie zdarzenie).
-
Informacje związane z pracą biura rachunkowego (np. planowany dzień wolny, zmiana godzin pracy, urlop pracownika obsługującego danego klienta,
-
Informacja o konieczności wykonania określonych czynności wynikających ze zmiany przepisów prawa.
-
Wszelka inna korespondencja pomiędzy biurem i klientem.
-
Możliwość wysłania powiadomienia do jednego klienta, do wybranej grupy klientów lub jednocześnie do wszystkich.
-
Publikowanie na koncie klienta informacji finansowych takich jak przychody i koszty w ujęciu miesięcznym i narastająco, zysk/strata, koszty wynagrodzeń, koszty paliwa i inne ważne informacje dla osoby prowadzącej działalność.
-
Publikowanie dla wszystkich klientów aktualnych informacji z zakresu prawa podatkowego, prawa pracy, ubezpieczeń itp.